본문으로 건너뛰기
검색

고객님 찾으시는 정보를
입력해주세요.

창닫기

балаларды табиғатпен таныстыру тест жауаптарымен - балаларды табиғатпе…

페이지 정보

profile_image
작성자 Lurlene
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-18 18:25

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=балаларды+табиғатпен+таныстыру+тест+жауаптарымен+балаларды+табиғатпен+таныстыру+теориясы
 
 
балаларды табиғатпен таныстыру тест жауаптарымен - балаларды табиғатпен таныстыру теориясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ол табиғатпен, тіршілік объектілерімен, қоршаған ортамен тікелей байланыста болуды қамтамасыз етеді. Табиғи объектілер мен табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру балаларды табиғатпен таныстырудың негізгі тәсілі болып табылады. Ұзақ мерзімді бақылауларды ұйымдастыру өсімдіктер мен жануарлардың өмір сүру ортасымен өзара байланыста болу, балалардың сол ортаға деген бейімділігін танудың алғы шарты. Балаларды қоршаған ортамен таныстыру. Автор работы: Пользователь скрыл имя, в 19:42, реферат. Краткое описание. Бақылау табиғаттағы сезімдік тұрғыда тану әдісі, мақсатқа бағытталған қабылдау, сезім мен тиімділіктің бірлігі көрінетін танымдық күрделі үрдіс. 1.3. Әр түрлі жастағы балаларды табиғатпен таныстыру міндеттерінің ерекшеліктері Әрбір жас топтарында балаларды табиғатпен таныстыру белгілі бір бағдарламалық міндеттерге сай жүзеге асырылады. Олар баланың табиғат тану білімдерін бірте-бірте меңгеруін алдын ала қарастырады. 2 жастан 3 жасқа қараған балаларды өсімдіктермен, жануарлармен, өлі табиғат құбылыстарымен таныстырады, оларды кеңістікті ажырата білуге және өсімдіктердің (жапырақтардың, гүлдердің түсін) кейбір белгілерін, жануарлардың қимылдауын ерекшелеп, сочи литература 6 класс 2 четверть дұрыс атауға, алғашқы көрнекі байланыстар мен жануарларға сүйенуге (балықтар суда жүзеді) үйретеді. Ал табиғатпен таныстыру балалардың танымын дамытудың басты құралдардың бірі. Мұнда балалардың қоршаған орта жөніндегі ұғым түсініктерін байытатын жалпы және нақты ғылыми мәліметтер. Балаларды табиғатпен таныстыру тест жауаптарымен, балаларды табиғатпен таныстыру теориясы

Балаларды табиғатпен таныстыру тест жауаптарымен, балаларды табиғатпен таныстыру теориясы

Жумадилова Р.Ж. Мектепке дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі мен теориясы. Семей, 2013ж 18. Веретеникова.с.А. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру. 1.3. Әр түрлі жастағы балаларды табиғатпен таныстыру міндеттерінің ерекшеліктері Әрбір жас топтарында балаларды табиғатпен таныстыру белгілі бір бағдарламалық міндеттерге сай жүзеге асырылады. Олар баланың табиғат тану білімдерін бірте-бірте меңгеруін алдын ала қарастырады. 2 жастан 3 жасқа қараған балаларды өсімдіктермен, жануарлармен, саусақ ойындары балабақшада картотекасы өлі табиғат құбылыстарымен таныстырады, оларды кеңістікті ажырата білуге және өсімдіктердің (жапырақтардың, гүлдердің түсін) кейбір белгілерін, жануарлардың қимылдауын ерекшелеп, дұрыс атауға, алғашқы көрнекі байланыстар мен жануарларға сүйенуге (балықтар суда жүзеді) үйретеді. Мұнан балаларды табиғатпен таныстырудың негізінде көрнекілік, табиғаттағы заттар мен құбылыстардын, олардың сезім мүшелеріне тікелей әсер етуі тиіс деуге болады. Балалардың объектілерді көруге, ұстауға, естуге, иіскеуге, олардың ауырлығын т. б. сезуге мүмкіндіктері болуға тиіс. Мұнан балаларды табиғатпен таныстырудың негізінде көрнекілік, табиғаттағы заттар мен құбылыстардын, олардың сезім мүшелеріне тікелей әсер етуі тиіс деуге болады. Балалардың объектілерді көруге, ұстауға, естуге, иіскеуге, олардың ауырлығын т. б. сезуге мүмкіндіктері болуға тиіс. Слайд 1Табиғатпен таныстыру кезіндегі балаларды ұйымдастыру формалары Орындаған; Мухамединова А. А. Тексерген; Ильяшова Б. Ф. Табиғатпен таныстыру кезіндегі балаларды ұйымдастыру формалары Орындаған; Мухамединова А. А. Тексерген; Ильяшова Б. Ф. Слайд 2Жоспар 1.Сабақтар 2. Экскурсия 3. Серуендер 4. Жер учаскесіндегі жұмыс 5.Табиғат мүйісіндегі жұмыс. Слайд 3Сабақтар Сабақ балаларды табиғатпен таныстырудағы негізгі форма. Сабақтар программаға сәйкес, күні бұрын белгіленген жоспар бойынша белгілі бір сағатта өтіледі. Сабақтарда тәрбиеші балаларға жаңа мәліметтерді хабарлап қана қоймайды, сонымен бірге олардағы бұрыннан бар білімдерді нақтылайды және бекітеді. Сабақтар балаларды табиғатпен таныстыру процесінде танымдық қабілеттерінің (бақылағыштығы, ойлағыштығы) және тілдерінің дамуы, олардың сөздік қорларының молаюы, табиғатқа ықыластылық. 48.76 Kb. Тақырыбы: Әр жастағы балаларды табиғатпен таныстыру. " Әр жастағы балаларды табиғатпен таныстырудың ерекшіліктері". Балабақшадағы тәрбие бағдарламасына сәйкес балаларды тірі. Бұл — балаларды табиғатпен таныстырудағы негізгі форма. Сабақтар программаға сәйкес, күні бұрын белгіленген жоспар бойынша белгілі бір сағатта өтіледі. Сабақтарда тәрбиеші балаларға жаңа мәліметтерді хабарлап қана қоймайды, сонымен бірге олардағы бұрыннан бар білімдерді нақтылайды және бекітеді. Балалар бақшасында балаларды табиғатпен таныстыруда ойындар мен Ал табиғатпен таныстыру балалардың танымын дамытудың басты құралдардың бірі. Балаларды табиғатпен таныстыру белгілі бір бағдарламалық міндеттерге сай жүзеге асырылады. Олар баланың табиғат тану білімдерін бірте-бірте меңгеруін алдын ала қарастырады. Табиғатпен таныстыру балалардың танымын дамытудың басты құралдарының бірі. Балабақшада тәрбиенің мақсаты-т. Обо мне Блог Файлы Тесты Галерея Активность Награды. Табиғатпен таныстыру барысында мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызығушылығын дамыту. Категория: Дошкольное образование. Нажмите, чтобы узнать подробности. Табиғат туралы білім балаларда оған қамқорлықпен қарау сезімдерін оятады. Просмотр содержимого документа «Табиғатпен таныстыру барысында мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызығушылығын дамыту.» Табиғатпен таныстыру барысында мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызығушылығын дамыту. Тәрбиенің сан алуан келелі мәселесін шешетін, қарапайым дағдыларды бала санасына орнықтыратын алғашқы білім баспалдағы – балабақша. Балабақшада халық педагогикасын бала бойына сіңіре отырып имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелейміз. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандартының бес саласының әр бөлімдеріндерінің ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінде салт-дәстүрдің барлық түрлерін баланың бойына сіңірудеміз. Мысалы: тұсау кесу, бесікке салу, тілашар т.б. Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілер өз тәжірибелерінде халық ауыз әдебиетінінің ішінен жиі мақал-мәтелдер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, санамақтар, ертегілерді оқу іс-әрекеттерінде пайдаланады. Қимыл ойындарының теориясы мен методикасын жасаған әйгілі орыс педагогы: П.Ф.Лесгафт. Қимылды ойынды үйымдастыруда тәрбиеші ескеруі керек: қимыл әрекеті сипатының сол жастағы балаларға сәйкес келуін, шамадан тыс шаршамауын. Қосымша сұрақ пен жауап алу, әңгімелесу:сөйлеу әдісі тәсілдері. Қосымша тәсілдер мыналар-нақтылы заттарды тірек ету, суреттерге сүйену. Мағынасы жағынан «тест» әдісіне жақын -сынақтан өткізу. Мазмұнды, ертегі оқиғасын бейнелейтін қимыл-қозғалыс ойын түрі: сюжетті. Мазмұны бойынша казактың үлттык ою-өрнектері түрге бөлінеді:4. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру бағдарламасының мақсаты: табиғат құбылыстарымен таныстыру. Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың негіздері атты Семинарлар, пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз.






шал мен теңіз тақырыбы мен идеясы
туберкулез эссе казакша
қазақстанның су ресурстары презентация
физика апталығы сценарий
мақта қыз бен мысық ертегісі текст скачать

.
==============================================================

~~~~~ халық санағының не себепті жүргізілетінін сипаттаңыз ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.